Konsumenci chcą wielu różnych promocji w jednym miejscu
Preferencje: tradycyjna gazetka vs. agregująca oferty wielu sklepów
63%
Wszystkich użytkowników woli przeczytać jedną gazetkę z ofertą wielu sklepów
VS
9%
Wszystkich użytkowników woli przeczytać kilka gazetek różnych sklepów
Źródło: NielsenIQ 2021, badanie konceptu magazynu „W koszyku”
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Preferowane przez konsumentów formy reklamy
W jakiej formie wolałbyś/wolałabyś otrzymywać reklamę?
Źródło: ARC Rynek i Opinia dla Polskiego Stowarzyszenia Marketingu 2020
Nawet nieużywający gazetek (non-user) stają się użytkownikami (user)
Konsumenci chcą czytać „W koszyku”
93%
wszystkich użytkowników gazetek
&
61%
non-userów gazetek
Źródło: NielsenIQ 2021, badanie konceptu magazynu „W koszyku”
Opinia badacza
„Badaliśmy (…) „W koszyku”, który prezentuje obok siebie, w jednym grzbiecie, różne oferty różnych sklepów. Okazało się, że taki sposób pokazywania promocji konsumentom ma szansę przyciągnąć nie tylko obecnych użytkowników gazetek, ale też przekonać część tych niekorzystających z gazetek papierowych, szczególnie wśród kobiet”.
– Karolina Flaht-Soroka
Consumer and Shopper Insights Team Manager
Media o nas
„„W koszyku” ma kilka charakterystycznych elementów, które odróżniają go od typowej gazetki promocyjnej. To ekologiczny papier, krzyżówka na ostatniej stronie okładki, kolorowanka dla dzieci wewnątrz numeru. A w planach współpraca z fundacjami.”
„Gdyby konsumenci mieli wybór, to chętniej korzystaliby z gazetek promocyjnych zawierających zróżnicowaną ofertę, czyli taką, która pochodzi z różnych sieci handlowych i różnych sklepów, także internetowych”
„Podobny magazyn od lat funkcjonuje na rynku niemieckim i posiada stabilną pozycję, ciesząc się dużą popularnością”.