Konsumenci chcą wielu różnych promocji w jednym miejscu


Preferencje: tradycyjna gazetka vs. agregująca oferty wielu sklepów

63%

Wszystkich użytkowników woli przeczytać jedną gazetkę z ofertą wielu sklepów

VS

9%

Wszystkich użytkowników woli przeczytać kilka gazetek różnych sklepów

Źródło: NielsenIQ 2021, badanie konceptu magazynu „W koszyku”

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Preferowane przez konsumentów formy reklamy

W jakiej formie wolałbyś/wolałabyś otrzymywać reklamę?

Ulotki, gazetki reklamowe i katalogi wrzucane do skrzynki pocztowej
Reklama w telewizji, prasie ,radio
Reklama POS
Outdoor
Reklama w wiadomości elektronicznej ( e-mail)
Reklamy na stronach www
Reklama w mediach społecznościowych np: na Facebooku

Źródło: ARC Rynek i Opinia dla Polskiego Stowarzyszenia Marketingu 2020

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Pobierz badanie

Nawet nieużywający gazetek (non-user) stają się użytkownikami (user)


Konsumenci chcą czytać „W koszyku”

93%

wszystkich użytkowników gazetek

&

61%

non-userów gazetek

Źródło: NielsenIQ 2021, badanie konceptu magazynu „W koszyku”

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Opinia badacza


„Badaliśmy (…) „W koszyku”, który prezentuje obok siebie, w jednym grzbiecie, różne oferty różnych sklepów. Okazało się, że taki sposób pokazywania promocji konsumentom ma szansę przyciągnąć nie tylko obecnych użytkowników gazetek, ale też przekonać część tych niekorzystających z gazetek papierowych, szczególnie wśród kobiet”.

Karolina Flaht-Soroka
Consumer and Shopper Insights Team Manager

Media o nas